مصاحبه آرشیو خبر ها
انتقام خواهیـم گرفـت

انتقام خواهیـم گرفـت

فرناندو یورنته ، مهاجم یوونتوس در مصاحبه جدید خوددر مورد شرایط یوونتوس در لیگ سری آ و لیگ اروپا می گوید .

" فیورنتینا تنها تیمی است که ما را شکست داده و ما می خواهیم انتقام بگیریم . ما می خواهیم ثابت کنیم که آن چیزی که برای یک بار اتفاق افتاده تنها یک اشتباه بوده "

بازی رفت مقابل فیورنتینا ؟

" من بخاطر دارم که در نیمه اول بازی فوق العاده ای را انجام دادیم که موفق هم شدیم 0-2 برنده باشیم . همچنین به یاد دارم که در شروع نیمه دوم هم چندین موقعیت داشتیم و می توانستیم گلزنی کنیم ، اما نتوانستیم "

" پس از گذشت 20 دقیقه از نیمه فیورنتینا بسیار خوب بازی کرد ، مطمئنا ما اشتباهات زیادی داشتیم و پس از آن بود که ما همه چیز را از دست دادیم . من نمی توانم بگویم که این اتفاق چگونه رُخ داد چون اصلا نمی دانم ! "

" این بازی است که نمی دانیم این اتفاقات چگونه رخ می دهد ، اما هر چیزی ممکن است رخ دهد "

تـوز ؟

" او بازیکن خوبی است و من برای او بسیار خوشحالم . داشتن فرزند فوق العاده است و این خیلی برای او مهم بود . برای او انتظار زیادی کشید و حالا 2 دختر دارد ! مشخص است که تیم ملی برای او مهم است ، اما ااو می داند که چه توانایی های دارد و اینکه هنوز هم خوب است "

جوزپه روسی ، مهاجم مصدوم فیورنتینا ؟

" او یک مهاجم بزرگ است و من صمیمانه برای مصدومیت او متاسفم "

" او در مسابقات بزرگی رقابت کرده . در اسپانیا ، و در تیم ویارئال کارهای فوق العاده ای انجام داده اما همچنین از نظر مصدومیـت هم بسیار بدشانس بود ( حتی در ویارئال ) "

" ماریو گومز هم بسیار قدرتمند است و سال های زیادی در بایرن بوده ، و یک فصل بزرگ و فوق العاده را از الان تا انتهای لیگ خواهد ساخـت "

چالـش در لیگ اروپا ؟

" بطور ویژه به این چالش ها رسیدگی خواهیم کرد، کمی مانند بازی در یک دربی مهم . این تفاوت زیادی با دیدارهای دیگر نخواهد کرد ، تنها چیز این است که ما بهترین و سرسخـت ترین حریف آن ها خواهیم بود "

" اکنون زمان استراحت و بی خیال بودن نیست ، زیرا رُم فوراً آماده بهره بردن و کم کردن اختلاف است "

این اختلاف امتیاز شما را شگفـت زده کرده ؟

" کمی بله . زیرا در واقع ما در حال رقم زدن ِ یک فصل شگفت انگیز هستیم و کسب امتیازات زیاد آسان نیست . به هر حال ، در حال حاضر ما باید تا پایان ادامه دهیم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: